pondělí 3. března 2014

Empty words

Existuje v tomhle světě ještě někdo, kdo od slov nemá daleko k činům?
EU odsuzuje dění na Ukrajině, zvláště pak postoj Ruska. Chce nekonfliktní řešení. OSN odsuzuje dění na Ukrajině, zvláště pak postoj Ruska. Chce nekonfliktní řešení. NATO odsuzuje dění na Ukrajině, zvláště pak postoj Ruska. Chce nekonfliktní řešení.
A jak daleko mají oni k činům?
Slyšíme od nich jen prázdná slova. Slova, která mají lidem ukázat, že oni stojí na správné straně. Viděl jsem film Hořící keř a jeho největší poselství pro mě je, že nestačí jen stát na správné straně; je třeba za tu stranu i bojovat!
Kdy si všichni tihle pánové v oblecích uvědomí, že oni mají být ti hrdinové, kteří zasáhnou a postaví svět na nohy? Kdy si uvědomí, že oni kandidovali na funkci a dostali ji s tím, že budou řešit problémy?
Představte si, že byste v Událostech viděli reportáž o tom, jak jistý Jakub Čefelín z Prahy stojí u řečnického pultu a prohlašuje, že odsuzuje postoj a troufám si tvrdit i vojenskou intervenci Ruska. Kdo z vás by se zajímal o můj názor?
Ti pánové tam nahoře mají stejný názor jako já. A proč nás jejich názor zajímá? Samozřejmě uznávám, že mají více znalostí, vědomostí, zkušeností a podobně, nicméně toto řešení bych dokázal vymyslet i já.
Nesouhlasím s vojenským řešením konfliktu, nesouhlasím s válkou. Chápu, že každý má svůj zájem a ten se sobecky snaží prosadit, ať to stojí co to stojí. Nicméně řešení existuje a pokud se Krym chce odtrhnout, prosím. Pokud chce Ukrajina zavést místo peněz želatinové bonbony, prosím. Ale ať se to děje bez zbytečného násilí!

Pokud jsou ti nahoře lepší a na svém místě, řešení vymyslí. A vy budete nadále poslouchat prázdná slova jen ode mě.

Žádné komentáře:

Okomentovat