čtvrtek 29. května 2014

Čínská polívka

Čínská polívka je naprosto super jídlo a tak nějak předurčuje v mojí mysli, že věci z Číny jsou možná šmejd, ale za ty peníze je to docela dobrý. Vždyť za 5 kaček si lepší jídlo nepořídíte (normální instantní polívky jsou totiž hnus, v čínských jsou aspoň ty nudle…). No a v čem je jádro pudla. Analogicky jsem si řekl, že když si budu chtít koupit sluchátka, který nebudou nic moc a vystačej mi na cestu domů autobusem, tak že čína bude dobrý řešení. 25 korun mi připadalo jako fér cena, takže jsem zaplatil a že je vyzkouším. Hodil jsem si jedno sluchátko do ucha a s uspokojivým (ne nadšeným) pocitem jsem sluchátka zase vypojil. Chyba! Ono totiž to druhé sluchátko, které jsem nekontroloval, nefungovalo, jak jsem později zjistil. Takže pokud budete někdy kupovat sluchátka o číňanů, kupte rovnou dvoje a rovnou i jackovou rozdvojku. Jedině tak jsou sluchátka stereo. A cena bude pořád celkem nízká... I když nikdy nevíte, jestli si ty dvoje sluchátka nebudete kupovat každej den.



Ještě jsem si vlastně vzpomněl, že na těch sluchátkách bylo napsáno BASS. 
Doteď nevím, co to asi mělo znamenat…

Žádné komentáře:

Okomentovat