sobota 5. ledna 2013

Editorijál

Dneska je to rok, co tenhle blog začal fungovat, resp. rok od přidání prvního příspěvku. Tenhle editoriál píšu jak z hlediska nového roku, tak z hlediska výročí blogu, protože je to přecejenom kousek od sebe v kalendáři.
Za ten rok navštívilo můj blog zhruba 1553 lidí, což mi přijde jako velmi krásné! Průměrně to dělá nějakých čtyři a čtvrt člověka na den. Na jednu stranu jsem si i myslel, že svým blogem změním svět, ale na stranu druhou jsem takovouhle návštěvnost vůbec neočekával.
Za ten rok jsem dokázal napsat 53 článků, ať už krátkých či povrchních nebo dlouhých a nudných. Dodržel jsem tak zhruba to, co jsem si předsevzal, a to publikovat jeden článek týdně.
Dlouho jsem si hrál s designem blogu, i když nejsem žádný grafik, přesto doufám, že se vám to líbí tak jak to je.
Do nového roku přicházím s několika malinkatými změnami či vylepšeními. Na začátku každého měsíce budu publikovat článek shrnující nejzajímavější akce v tom měsíci konané. Můžete si tím trochu profiltrovat obrovské a obsáhlé programy klubů. Podotýkám, že nejde jen o kapely mě známé, ale i o kapely, na které narazím skoro náhodně a které mě zaujmou.
Do dalšího roku se chystám psát třeba i víc do hloubky - a to hlavně o tom, co mě zajímá a na co mám názor. Primárně tedy hudba, glosy k aktuální politice, svoje každodenní zážitky, nebo třeba i literární pokusy či komentáře.
Děkuji všem za přízeň v uplynulém roce a doufám, že tato stránka se bude nadále rozrůstat tak, jako doteď a že všichni, kteří to tu pravidelně navštěvujete, budete navštěvovat i v roce 2013!
Howgh.

Žádné komentáře:

Okomentovat