neděle 17. listopadu 2013

Zápisky z cest

A ne ty od Václava Klause. Tyhle budou kratší.

Vyjeli jsme s kapelou na tour, na charitativní Tour za kyslíkem. Projeli jsme Česko, Moravu, Slovensko a Rakousko a užili si mega srandy. Já bych s vámi rád podělil o zajímavé zážitky z jednotlivých míst..

Pardubice - zlatá Praha.. hned první den tour jsem měl chuť vrátit se domů, protože v Pardubicích na nás čekalo spousta nepříjemných lidí, kteří nás posílali do háje. Jediným plusem bylo pivo za 17,50, ale protože jsem večer řídil, nemohl jsem si dát moc. To že jsem si před prvním koncertem přihodil kravinama otřes mozku, to už je věc jiná...¨

Brno - hned po příjezdu jsem zjistil, že ve vidlákově nemám signál. 3 hodiny jsem vyjeveně zíral na mobil, ale pak se mu teda zachtělo a signál našel. V Brně mají rozhodně nejhnusnější čínský jídlo, nejdivnějch vyřešenou noční dopravu a pak taky nejdivnější orloj.

Bratislava - skoro stejná jako v Eurotripu... Jakože člověk jede ulicí a jediný co chce je dostat se do protisměru. Ale kvůli tom,u musí třikrát objet celý město a všude se ptát jak hňup. Maj tam starý a hnusný autobusy a když už tam jede nějakej novej, tak rozváží řidiče z práce. Ale aspoň jsou tam hrozně fajn přátelský lidi, to zas jó.

Vídeň - nechápu, jak někde můžou zavírat obchody v sedum. Člověk jde pro flašku a má smůlu. Má hlad a má smůlu. Ale aspoň jsme ukecali vstup do muzea zdarma. Jinak roadtrip Rakouskem byl super, prosluněný prázdný silnice, a i když jsme nevěděli kudy jet, tipnuli jsme 4 ze 4 odboček správně a dojeli do Čech.

Budějovice - spousta příjemných lidí. Hezký to město.

Písek - neviděl jsem nic jinýho než klub..

Plzeň - maj tam zimu a jezděj jim divně noční autobusy. Nepotkal jsem ani jeden zelenej trojelbus, za to jsem viděl vůz se sudama piva taženej koněma.

Praha je zlatá!

Žádné komentáře:

Okomentovat