pondělí 24. března 2014

Kdo je tady novinář?

Jen tak náhodou volám kámošovi, že za půl hodiny pojedu centrem, někam k Národce a tak a že jestli se nechce sejít někde na pivo nebo tak.
"Hele, dej si ale bacha, na Můstku už 20 minut nejezděj tramvaje a áčko tam snad taky ani nestaví. Všude jsou policajti, tak asi nějaká bomba."

První co jsem udělal bylo, že jsem koukl na milión zpravodajskejch stránek včetně stránek DP, kde jsem našel jen kratičké oznámení, že na Můstku opravdu áčko nestaví. Později jsem se dozvěděl, že nestavělo ani béčko, ale to už tam asi byli líní dopisovat. No a na těch ostatních serverech nic!
To mě překvapilo a vyděsilo, protože v dnešní ultrarychlé době by člověk očekával, že informaci už po dvaceti minutách mít bude, zvláště když jde o zajímavou a odstrašující věc.
Každopádně, krátkou zmínku (podobnou té na stránkách DP) jsem našel až po půl hodině. A pak už nic.
A co je tedy pointa tohoto článku?
Čím dál více mě překvapuje, že aktuálně nejhodnotnější zprávy se člověk dozví médiem v dnešním světě odstrčeným; člověkem. Asi není od věci, když se každý z nás stane zpravodajem. Naší snahou buď předat nezkreslené informace těm, kterým se to může hodit. Nevím, jestli jsou na facebooku nějaké "divácké zprávy", nicméně jsem za, aby něco podobného vzniklo, aby se mi náhodou nestalo, že nasednu na tramvaj a ta mě odveze do Brna kvůli bombě na karlovarský.

Žádné komentáře:

Okomentovat