neděle 16. března 2014

Report:

Včera jsem se vypravil na Žižkovskou noc a rád bych vám zprostředkoval své dojmy.
Začali jsme s Prokopem v hospodě, odkud jsme se přes hospodu a hospodu dostali do hospody. Šup lístky a pak hurá ne do Divočáka, ale do Žižkovské tančírny. Za výlohou nápis, že tančírna je na nové adrese, takže šup na novou adresu. Tam ve vstupu oblak kouře, a že prej tady žádná žižkárna není...
Takže první kapelu, kterou jsem chtěl vidět, neuvidím..
Naprosto mě pak odrovnal koncert Edwardů Nad Viktorkou, protože do toho prťavoučkýho prostoru se nacpalo asi 100 lidí, fronta až k výčepu.. Kluci ale ukázali, že takhle málo lidí na nich není náhodou a že přístě by měli hrát radši na trošku větší stagi!
Pak jsem rovnou spěchal na Hentaie, ale tam bylo jaksi plno... prozměnu...
Takže aspoň do parku na lahváče a pak do Stormu, kde jsem si vyčekal frontu/tlačenici a s desetiminutovým zpožděním jsem uviděl Xaviho!
Myslím, že tohle byl vrchol celý žižkárny, protože ten chlap to tam prostě odvařil!
Závěrečná bilance?
Chtěl jsem jít na čtyři kapely, dostal jsem se na dvě. Lidi tam byli celkem příjemný a organizátoři taky.
Jen prostě nechápu, proč lidi nemůžou chodit na koncerty takhle pořád. Vezměte si, kolik tam bylo malých kapel, který dokázali narvat klub. A jak často se jim tohle povede mimo ŽN? Jasně, program je atraktivní jako svině, ale náladu prostě kazí dav, přes kterej si člověk nevidí ani na kapsy u kalhot. Tím nechci říct, že organizátoři měli najít větší kluby (už jenom proto, že větší na Žižkově nejsou), nebo snad že měli přitáhnout menší kapely (protože to by byla nuda), ale že tahle akce už asi přerostla svoji kapacitu a tím pádem je neřešitelně poddimenzovaná!
Díky tedy za skvělou akci, i když na ty kapely, co jsem neviděl, stejně budu muset zajít znova..

Žádné komentáře:

Okomentovat