úterý 17. září 2013

Inzerát

Ahoj, jsem Kubův kámoš. Tedy, píše to Kuba, ale o mně.
Chtěl bych vám tady vyprávět historku o jednom telefonním čísle a jednom inzerátu.
Stalo se to již před léty, když jsem byl ještě malý kluk. Dostal jsem svůj první telefon a svoji první SIMkartu s telefonním číslem 722iijkmu. Byl jsem šťasten a vesele jsem se prokousával životem. Dostával jsem se do styku se zajímavými lidmi, a tu se stalo, že se mnou měl dělat rozhovor jeden novinář. Ztratil na mne však kontakt, nenapadlo ho tedy nic jiného než zadat moje číslo do gůgla. Nestačil se divit, když našel inzerát: "Někdo z Hradce Králové má rád sado-maso? V případě zájmu volejte 722iijkmu. Luděk".
Luděk se sice nejmenuju, ale trochu mě to vyděsilo. O to víc, když o půl roku později zazvonil telefon a jistý pan Aleš se začal vyptávat, kdy a kam má přijet a jaké pomůcky si s sebou vzít. Položil jsem mu to a začal trochu přemýšlet, co s tím. Zavolal jsem operátorovi, který mě však odbyl, že zrušená čísla se po půl roce vrací do oběhu a že to tak prostě je, takže s tím nejde nic dělat. Později jsem po mnoha stížnostech dostal možnost vyměnit si číslo. Ale to mě taky nenadchlo, protože všichni moji známí měli toto číslo. Začal jsem si myslet, že řešení problému neexistuje. Operátor pak ještě zkusil oslovit právníky, jestli by nešly inzeráty stáhnout kvůli porušování osobní svobody nebo čeho, ale ukázalo se, že tento problém opravdu vyřešit nejde.
No co mi zbývalo. Dal jsem se na sado-maso, každý den jezdím vlakem do Hradce a ty, kteří mi volají, posílám do hotelu Uno.
Opravdu řešení neexistuje?

Žádné komentáře:

Okomentovat