pondělí 5. května 2014

Létající bába

Klasicky jsem nastoupil do autobusu a očekával, že mě doveze domů. Řidič ale s někým telefonoval a ukázalo se, že autobus má polámané kolo. Pár zastávek tedy ještě drkotal, a protože šlo o kolo pravé přední, sedačka nad ním se hezky třásla. Seděla na ní taková mladá holka, ale evidentně jí to nevadilo. No a pak, na Budějárně, většina lidí vystoupila. Holka seděla dál. Předníma dveřma se do autobusu začala rvát starší paní, a jak jste už všichni určitě také zažili, začala se domáhat toho jednoho konkrétního místa, ačkoliv celý autobus byl prázdný. Holka asi věděla, že škodolibost je celkem dobrá, takže bábu pustila sednout. Další čtyři minuty byly úžasné, protože bába poletovala od sedačky ke stropu a zase zpátky a já se jen tiše usmíval pod fousy, protože jsem měl pocit, že konečně byl potrestán někdo, kdo něčeho zneužívá. Je jasný, že tý bábě to ve finále asi taky bylo jedno, jen jsem rád, že ty Boží mlýny fakt asi melou a škodolibý smích ve mě zůstává ještě teď!

No a když ten autobusák odstavil na chvíli vozidlo skoro u mě před domem, zašel jsem se ho zeptat, jestli nechce kafe. Ale on prej že se s tím musí dokodrcat až dolů do Dvorců a že děkuje, ale radši pojede. Tak jsem aspoň měl dobrej pocit, že jsem si po tý škodolibosti zase naklonil karmu zpátky.

Žádné komentáře:

Okomentovat